streda 12. októbra 2011

AMX-56 Leclerc ready to weathering

Pseudomodulácia je dokončená ... na veži sa mi celý efekt zlieva a stráca ale už sa mi s tým nechce nič robiť- trochu som to po-oné. Ale spolieham na ďalší postup ktorým sa to všetko zamaskuje. Farbičky sú klasika rada NATO - čierna XF69, hnedá XF68, zelená XF67. Zosvetlovacia farba podla jednotlivých odtieňov + XF2. Lesklý lak som prvý krát použil X22 na ktorý som naniesol decaly. Decaly v štandardnej tamiya kvalite - trochu viac krycieho laku, sadli pekne po použiti Pána Softera.

2 komentáre:

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Ty kokos, však tá kamo je streknutá stokrát lepšie ako predtým, takéto voľnejšie prechody sú super...opováž sa to odložiť a mazaj robiť wash....hlavne ho zotri najneskôr druhý deň, predsa je to len syntetika a nie olej.

Vrabec povedal(a)...

camo bola taka aj predtym ... len ten pseudomodulacny efekt sa cestou stratil

... wash uz mam uz ho spinim...