streda 28. septembra 2011

Denník líného modeláře

DEŇ XY ?!. :







/Denník líneho modeláře - 8:25:2011 intergalaktickeho hviezdneho času za mrazivého rána niekde v našej galaxii/
A sme došli old mother ... (v pozadí niečo spadlo s cinkavým kovovým pazvukom) ...  predsavzatie fotografia na každý deň, skončilo a bolo dodržiavané asi ako tie novoročné (prestanem fajčiť, piť, jesť, spať a pod.). Výhovorka, že pracujem na LeClaire aby som ju stihol na E-day asi tiež moc nezaberie pretože to vypadá tak, že ju aj tak nestihnem ... zatiaľ fotky, blog, a vše ostatne veselo zanedbávam (nepríjemne blízko za chrbtom sa šmatlajú kroky) ... som však stále presvedčený o tom, že tento duelový model dokončím aj keď je víťaz jasný  ... and winner is ? (škrípanie ťažkých drevených dverí a desivý chlad ...



DEŇ SIEDMY:
Nie neklame vás zrak (dni v štrajku sa nepočítajú) ... až dnes som sa rozhodol po ostrom štrajku, sa opäť vrátiť k započatej práci. BT-čko je v zelenej a dnes ma bude znova hriať na duši že som aspoň niečo málo pokročil ... ak to takto pôjde ďalej ... do Vianoc sme doma! ... ale to už sľubovali mnohí :P



deň 7. : Zelená
DEŇ ŠIESTY:
Každý si už štrajkuje ako sa mu len zachce ... lekári podávajú výpovede ... učitelia chodia do blávy na nákupy a hovoria tomu štrajk ... tak ja dnes tiež štrajkujem ... mam v p.*+ na lehátku a idem drichmať! (originálna výhovorka na 6ty deň)



deň 5. : kamufláž
DEŇ PIATY:
(free day) Dnes parádna prechádzka na Súľovský hrad ... ďalší neskorý príchod ... dnes už na BTčku ani ťuk ... tak pridám aspoň predlohu pre kamufláž. Bude dvojfarebná zelená!!! s hnedými poliami ... aj keď na bokoryse (div ci oči neviočím) sa udáva piesková ... jedná prý o chybu polského oka (a potom že oko nie je "oné" oko vidí)

deň 4. : surfacer

DEŇ ŠTVRTÝ:
Už je to raz tak ... dostal som sa k surfaceru ... viď foto :P

deň 3. : začistený a zlepený model
DEŇ TRETÍ:
Dnes teda niesom žiadny líny modelář! ... napriek ďalšiemu neskorému príchodu domov som začistil a zlepil celý model BTčka ... zajtra príde na rad surfacer (dúfam :P) a potom farby ... kamufláž už mám vybranú ale aby toho náhodou nebolo moc na jeden deň tak foto zverejním až zajtra :) ... kurnik pozerám že kolega KVčko to trochu preháňa s ehm "iniciatívou?" XD ... (že o 8:00 ráno surfacer ... cs-cs-cs to sú mi veci)


deň 2. :nasucho zostavený model
deň 2. : vycvaknuté - nezačistené výlisky
DEŇ DRUHÝ:
Príchod zo služobnej cesty 17:00 + stretnutie s priateľmi (nielen modelarinou žif je člověk) = sweet home alabama okolo 20:45 - ten čas tak letí ! úprimná závisť všetkým ktorý nemusia robiť neplatené nadčasy :P ... (aktuálna výhovorka) ... ALE !!! predsa ! pokrok ... podarilo sa mi odcvaknúť všetkých 8 dielov stavebnice !!! a nasucho bez začistenia ich spojiť na ukážku dohromady ... nenormálne neuveriteľné ! nebyť tejto tajuplnej partajakcie ani by som sa neotočil na stranu kde krabička leží a veselo by na ňu sadal prach ... utrhol som sa a venoval sa modelovaniu aspoň 5 min. bežne zabitého alebo inak znivočeného času každodenného... a to to predsa ide ;) !

deň 1. :otvorená krabička
DEŇ PRVÝ:
Otvoril som krabičku! ... ouuwey ... BT-5 ... až 8 dielov ... neskutočné ... a aj tak som sa k tomuto zrúdnemu pokusu odhodlal až o 22:15 večer. Celý deň som len tak preflákal zbúchdarma malými a o to zákernejšími činnosťami neveľkej podstaty ale nesmierne časovo náročnými! ... jedinou zmysluplnou činnosťou bolo poobedný  "walking" ...

Spolu s KV-čkom sme sa uchýlili k úchylke postaviť si BT-5 1/100 od Zvezdy.
Jedna z podmienok dohody znela každý večer doložiť fotkou vykonanej práce aj keby to mala byť presne tá čo deň predtým!!! Takže tu je môj modelársky denníček a zbierka výhovoriek prečo nemodelujem!

17 komentárov:

Roman Pieron povedal(a)...

dobre, to sa mi paci takyto hec... na modeli pritom nezalezi.
Tak drzim palce, nech tu vidim kazdy den nejaku fotku, aj keby tu istu!!

Dark Tower povedal(a)...

Hehehehehe, dobreeeeee. Tiez budem kontrolovat kazdy vecer a doporucujem nedavat tu istu fotku (radsej nafot jeden vecer 5 roznych pohladov na to iste a kazdy den zverejni jedno foto - a tyzden mas klud :))))

ptr povedal(a)...

Pane profesore... už je čas !

Vrabec povedal(a)...

Dark Tower: ten trik s nafotením fotiek v jeden den ma tiez napadol ... vidím že je to premyslené :P

Roman : ... zatial sa snažím ... dokonco dnes až 2 :P

Ptr: Pane kolego ... právě ten čas nám schází :P

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Kua Vrabec, polepiť to treba.....záväzok na zajtra :DDDD

Vrabec povedal(a)...

záväzok splnený :P ... na dnes :D

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Pozerám - paráda!....ja už tiež. Vybral si si už na 100% kamufláž? Ja idem asi do toho Stalina, i keď to je len jednofarebka.

ptr povedal(a)...

měl bys taky měnit čas a datum přízpěvku, takhle to vypadá, žes na to už dva dny nesáhl.

Vrabec povedal(a)...

ctený kolego vaše přáni bylo vyplneno XD

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Šak si na to už asi ani dva dni nesáh bo furt maká na modeli :D ....Vrabec oné, že fotky z reálu a bokorysy?....to som si aj ja mohol dať včera bokorys, to ma nenapadlo, pre budúcnosť dobre vedieť :DDD

ptr povedal(a)...

tady to někdo těžce salámuje.....
Ve čtvrtek to chci vidět hotové!

Vrabec povedal(a)...

ešte že si neapísal ktorý štvrtok XD XD XD ... jedno snad :D

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Ha Peťo, asi ťažko :D....ani jeden ani druhý.
Super Maťo, že si sa konečne odhodlal nastriekať ho, aj ako vidíš, posledné dni nerobím ani h...o, lebo som finišoval T-72. Ale teraz na to zaútočím plnou silou, normálne sa teším :)

Vrabec povedal(a)...

... že Maťo .. ja uschnem XD XD XD XD XD ... normálne kŕče smiechu... Milan neblázni však dostanem pruh! :D

Milanko útoč plnou silou ... ja dnes foto nedám už som moc uťahaný ... ani fotiť sa mi už nechce ... zase na přesrok! :D :D :D ... tento štvrtok to proste aj tak nestíhame :P

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Že štvrtok? Máš v ()? ...mám v () na lehátku :D

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

A to sa fanfáry k čomu? Veď som to len dokončil.....nie v nejakom rekordne krátkom čase.

Vrabec povedal(a)...

no sak ale "len dokončil" prvý nie? :P ... sak o tom je rýchlofka