sobota 29. marca 2008

IS 3 ( časť 1 )

Predsa aj keď sa mi nechcelo vrátil som sa aj k staršej rozostavanej stavebnici ktorá čaká na
recykláciu ... IS 3 som najprv obrúsil pretože brodenie luhom by jej nepomohlo keďže bola
natieraná Tamkou ... našťastie nie moc nahrubo a tak veľa jemných detailov ostalo zachovaných
... / no jo Milan nebolo to najhoršie ... xi xi xi : ) /

Po prebrúsení základná vrstva mojej obľúbenej farby na ruskú techniku ( revell 68 ).

A ďalej ISko dostalo nove zábradlie z medeného drôtiku.








2 komentáre:

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Pekné zábradlia! Inak tá farba by dole šla bez problémov, ale v mixe teplá voda+lúh. Toto je totiž tá natieraná, a stou nemá spomínaný roztok problémy. Jediné, čo nejde lúhom a vodou sú spraye Tamiya a to sprejované IS-ko mám ja doma :)

Vrabec povedal(a)...

JJ hm no ono by to asi slo dolu ale nebolo treba stacilo to prebrusit na tych rovnych plochach a bolo to gut.