piatok 28. marca 2008

BMD 2 - prvý nástrek ( časť 1 )

Tak bez nejakých zbytočných kecov ... boli veľkonočné sviatky a teda trochu voľna a nechcelo sa mi do dorábania niektorých rozostavaných modelov ktoré mi strašia na stole už pomaly večnosť ... vytiahol som z mojej kopy tuto celkom na prvý pohľad nadštandardnú stavebnicu od našej starej dobrej Zvezdočky : )
Predloha Boyevaya Mashina Desanta 2 ma očarila hneď na prvý pohľad keďže ja modernu ruskú a sovietsku ( v tomto prípade ) techniku celkom môžem.





Samotná stavba BMD 2 bola celkom príjemná a bezproblémová až na zopár nezrovnalosti v návode ktorý v určitých krokoch nie je príliš prehľadný ... ale na webe sa nájde dostatok fotografii v dobrej kvalite a jedna sa len o umiestnenie dvoch detailov ... postačí jedna fotka ; ) Tmel sa dostal k slovu len pri zatmelení 4 vztiahnutin a pri napasovaní skosení pre guľomety v prednej časti korby ( po stranách ) na ktoré som sa ešte dodatočne snažil naznačiť zvary podľa fotiek.
Čo ma však sklamalo ako je zvykom u Zvezdy ... jej slabinou sú tuhé pasy z divnej nelepitelnej hmoty a delene ( pre mňa nepochopiteľné ) na 4 časti. Jediným riešením ktoré ma napadlo bolo použiť drôt a pasy „ zošiť “. Ďalej použiť ihly aby sa nevydúvali ale aspoň trochu sa prispôsobili podvozku.
Ďalej som nahradil niektoré veci ihlami ako anténa ... atď.



Kamufláž som zvolil podľa fotografie z webu ... ktorá sa nachádza aj v stavebnici ako decalový variant / koľké šťastie : )) /.

5 komentárov:

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Vyzerá to veľmi chutne, tak som zvedavý až na to nahádžeš oleje a patinu. Tá dvojfarebná kamufláž tomu rozhodne pristane.

Vrabec povedal(a)...

No uz je to aj s ISkom zosvetlene za chvilku bude aj lesk a potom pojde wash ale ten az niekedy cez tyzden ... potom asi uverejnim dalsie fota.
Jj dvojtonovka sa mi pacila najviac ... tie pieskove kamuflaze maju nieco do seba ... a okrem toho veci v zelenej bude este hodne aj BMD 1 bude zelena

Roman Pieron povedal(a)...

Pekna dvojfarebna kamuflaz, hadam dam nieco podobne na BTR-80, drzim palce, len tak dalej ...
Inak, na fotke som si vsimol poriadny naklad batoziny na vezi, budes ho robit ? Dodalo by to modelu "bojoveho ducha" 8-))))

Vrabec povedal(a)...

Noo ten naklad neviem to je padak na ktorom sa to zhadzovalo ( to na fotke ) ale chcel by som dat niaku bagaz .. mam zopar modernych sovietskych dragonich figurok takze uz mam nieco zaformovane a aj odliate tak nieco skusim nalepit aj sem ...

Roman Pieron povedal(a)...

Aha, tak to som netusil, ze to moze byt padak. Ale o to viac zaujimava myslienka 8-)))
Na figurky sa tesim, v poslednom case sa mi take ozivenie modelov coraz viac paci...