sobota, 26. februára 2011

Gaz 69M - interiér

Interiér vymaľovaný podľa rôznych zdrojov z google. Tam kde sa zhodovala väčšina fotografii vo farbe detailov tie som použil. Asi najväčšie sklamanie z celej stavebnice som zažil pri lepení dvier. Dvere nepasovali do karosérie a ich umiestnenie ma stálo ďalšie odlomené detaily z podvozku !  x-/
Nakoniec sa podarilo vyrobiť nijaký kompromis (proste som to miestami zrezal a narouboval).
Ako základnú farbu som použil mix tamiyi XF- 62 + XF-67 + XF-49 aby som sa trochu priblížil tej "našej" zelenej. Interiér som zosvetloval mix + biela. Nasledoval wash a drybrush. Chipping som nerobil (dle objednavatele). Exteriér je nastriekaný tým istým mixom akurát zosvetlenie je mix + XF-49 + biela. Snáď to stálo za to mixovanie XD. Nakoniec prišiel lesklý lak a nasledovať budú dekaly a wash a prach ... zo stavebnej časti už len nasadenie plachty ktorá sedí dobre a osadenie kolies. 


4 komentáre:

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Vyzerá to vynikajúco, veľmi sa mi páči hlavne tá podlaha "nákladového" priestoru. Držím palce k zdarnému dokončeniu :)

Martin "Vrabec" Vrabček povedal(a)...

dakujem - smola je ze tu podlahu nebude vidiet :D :D :D ... asi ako ten motor :D ...

Dark Tower povedal(a)...

Tak toto je gazik ako sa patri! Sledujem stavbu od zaciatku a fakt krasne pokoukani... Ten chipping by modelu urcite prospel, rovnako ako odkryty nakladny priestor. Ale ked zakaznik chce, nic nenarobis

Martin "Vrabec" Vrabček povedal(a)...

ďíky ... ach ako ma ten chipping žerie :D ... ale náš pán náš zákazník alebo ako sa to ... :D