piatok 19. februára 2010

Spaehpanzer 2 A2 "Luchs"

Po 6 mesačnej prestávke treba pekne pomaloučku polehoučku,
takže výber padol na vcelku peknú stavebnicu v mierke 1/72.
Pravdupovediac netuším ako som si mohol takú obludnosť niekedy
kúpiť čo sa predlohy týka ale stalo sa a už pekných pár rokov na krabičku
sadal prach.
Hneď na začiatku stavby som sa rozhodol, že podvozok bude treba trochu
poupraviť ako v prípade Strykera ... model tak dostane úplne iný rozmer :)



Stavba samotná bola vcelku príjemná až na pár drobností ako napr.: všetky
tie hejblatka zospodu na podvozku určite nepoužije asi nikto ... teda hlavne
nikto kto sa nepozrie pred stavbou aspoň tak týždeň dopredu na návod a
podrobne ho neanalyzuje ... "kto by to tak asi robil že áno" :D ... a tak
všetkých zaručene prekvapil krok 22 ... trhať prilepené nápravy sa mi
nechcelo tak som oželel tlmiče a pár hriadelov na ovládaní náprav. A zopár
detailov na korbe a veži by si zaslúžilo asi jemnejšie spracovanie ale ...
priznajme si čo je jednoduhšie ... proste ich tam nedať :P ...
fotky potvrdili moju lenivosť a tak ...
napr.: oranžový maják putoval do koša ešte v rámčeku ...

2 komentáre:

Matej "KaVečko" Paluda povedal(a)...

Super, že si sa zasa rozkýval k modelovaniu. Držím palce, rozpohybovanie podvozka vyzerá výborne. Verím, že to bude rovnaká paráda ako ten Stryker.
P.S.: Akurát skús dať nabudúce väčšie fotky z týchto figu vidno.

Roman Pieron povedal(a)...

Vidim, ze si zvolil rovnaky postup s podvozkom - ja som tiez zopar tych hriadeli vynechal a nemal som z toho az taky zly pocit 8-)))
ani povrchovych detailov nemam 100%
Tesim sa na podlozku, som zvedavy ako vyuzijes ten rozpohybovany podvozok ;-)