sobota 7. februára 2009

KV 1 model 1942 simplified turret

Jednoduchá stavebnica vo veľmi dobrej kvalite.
Tmel žiadny ale spôsob skladania je trochu iný ako u bežných stavebníc a tak sa
môže stať že si vlastným zapríčinením spôsobíme problémy pri stavbe.
Napr. : samostatne sa lepiace bočnice korby.
Pásy som lepil na kolesách tak aby sa Sali stiahnuť dole a mal som tak možnosť
lepšie s nimi pracovať.


Model som si vybral pre jeho veľké plochy vhodné na vyskúšanie novej techniky
akou je modulácia.
Teda plynulý prechod od svetla v hornej časti až do tmy na spodných častiach.
Kontroverzná modulácia je popísaná snáď všade ale pokiaľ by niekto
hľadal najlepšie bude nájsť články od Adama Wildera.
Tiež som skúšal farebne rozlíšiť jednotlivé detaily aby tak vystúpili na
povrch a model bol menej jednoliaty. Myslím že je to pekný umelecký efekt po
ktorom plocha dosiahne zaujímavý rozmer.
Uvidíme ako sa to vyvinie ... zatiaľ som len na začiatku.
Dekalový variant s karikatúrou Aďu Hitlera je neodolateľný a bol jasným favoritom.

Žiadne komentáre: